Service

RSL & Partners BV beschikt over een eigen technische dienst. U kunt daar
terecht met alle defecte producten die bij RSL & Partners BV zijn aangekocht.
Zowel binnen als buiten de garantie.

Wilt u een reparatie aanmelden dan dient u het onderstaande RMA formulier
te printen, in te vullen en samen met het defecte apparaat op te sturen.
Zonder dit formulier worden de goederen NIET geaccepteerd.

Tevens vragen wij u het formulier te mailen naar onderstaand adres.
Zo kan de technische dienst uw aanvraag beter inplannen en ontvangt
u ook sneller u gerepareerde goederen retour.

Indien uw apparaat niet onder de garantie valt rekenen wij € 65,00 excl. BTW
aan onderzoekskosen, bovenop de reparatiekosten.

Voor vragen of meer informatie kunt u de technishe dienst bereiken op het
volgende e-mail adres: techsupport@rsl.nl

Downloads:

RMA Formulier PDF
RMA Formulier Excel
Algemene Leveringsvoorwaarden RSL & Partners 2012




 


 

Aanbiedingen

Ontvang gratis de laatste aanbiedingen via e-mail.